Wil je met een grote groep naar Muziekfeest van het Jaar komen? Gezellig! Voor bestellingen boven de 10 kaarten kan je mailen naar groepen@muziekfeestvanhetjaar.nl.
FAQ Group: Kaarten
Resale platform Ticketmaster
Als je via Ticketmaster Nederland tickets hebt gekocht voor een evenement waar je zelf niet meer naartoe kunt, dan kan je jouw ticket aan een andere fan verkopen. Je kunt alleen tickets die in jouw Ticketmaster-account staan te koop aanbieden, zodat wij de geldigheid van het ticket kunnen verifiëren.
Als de tickets verkocht worden, worden deze door ons opnieuw uitgegeven. Hier hoef je zelf niets voor te doen.
Fan Guarantee
Met Fan Guarantee kan je je ticket annuleren of upgraden. Tickets zijn tot 24 uur na je bestelling te annuleren (dit is niet mogelijk wanneer het event binnen twee weken na de boeking plaatsvindt). Wanneer je na aanschaf van je tickets toch betere plaatsen vindt, kun je voor 7,50 extra tot twee weken voor het event je tickets upgraden.
Wanneer start de kaartverkoop?
De kaartverkoop voor het Muziekfeest van het jaar 2023 is al gestart. Tickets zijn hier verkrijgbaar.
Waar kan ik kaarten kopen?
Kaarten voor het Muziekfeest van het jaar zijn online te koop via Ticketmaster.nl. Verder zijn er kaarten te koop via de webshop van de Avro Tros. Let op kaarten via de Avro Tros zijn alleen te koop met een lidmaatschap.
Naast de reguliere kaarten zijn er ook collectortickets beschikbaar. Zie hier meer informatie over deze speciale tickets.
Moet ik mijn kaartjes printen of kan dit ook op mijn telefoon?
Het kan zowel op papier als op je telefoon. Zorg wel dat je de tickets op je telefoon bewaart en de telefoon goed opgeladen is.
Rolstoelplaatsen bestellen
Als je in een rolstoel zit kan je een rolstoelkaartje kopen. Er zijn per show een beperkt aantal rolstoel- en begeleidersplaatsen beschikbaar. Iedere rolstoeler moet minimaal één en mag meerdere begeleiders meenemen. Deze heeft een begeleiderkaartje nodig. Helaas hebben we niet de mogelijkheid rolstoelbezitters zonder geldige rolstoelkaart binnen te laten.
Ik ben ziek/ik kan niet komen. Wat nu?
Bij de aankoop van je kaartje kan je bij Ticketmaster een annuleringsverzekering afsluiten. Lees wel goed de algemene voorwaarden wanneer je gebruik maakt van deze verzekering.
Overige vragen over tickets
Heb je verder vragen over tickets? Bekijk eerst goed onze FAQ. Anders kun je altijd contact opnemen via www.ticketmaster.nl/klantenservice of 0900-3001255 (lokaal tarief). Via dit nummer of deze link kunnen geen tickets worden gekocht.
Nieuw! Stel ons je vraag over je gekochte tickets via Whatsapp op +31 6 4343 90 90 of klik hier.